Ring Magazin

Vasárnap, 2019. Április 21.
Szöveg mérete
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

OTTHON

Életmód - OTTHON

Új utakon a FAKRO

Új utakon a FAKRO

A FAKRO tavaly elérte az egymilliárd forintos forgalmat, idén pedig a tetőtéri ablakok, padláslépcsők, fénycsatornák és felülvilágítók után a homlokzati nyílászárók piacára is belép.

„Az idei év az építőipar szempontjából ígéretesen indult, a KSH januári gyorstájékozatója szerint az épületek építése csoport 32,8 százalékkal bővült, a FAKRO hazai teljesítménye az első negyedévben ezt is túlszárnyalta.” – foglalta össze az évindító adatokat Kovách László, a FAKRO Magyarország Kft. ügyvezetője. A 2000-ben alapított magyar leányvállalat jelentős növekedése szembetűnő a tavaly először elért 1 milliárdos forgalomhoz képest is. Az épületek építésére kötött szerződések majd háromszorosára nőttek a Statisztikai Hivatal adatai alapján, és a 36. Construma Építőipari Szakkiállítás is zsúfolásig telt kiállítókkal és látogatókkal idén, mindez bizakodásra adhat okot az ügyvezető szerint. Ezt a pozitív képet árnyékolhatja be a szakemberhiány, amely bizonyos fokig a FAKRO ügyfeleit is elérte. „Van olyan, családi házak és társasházak kivitelezésével foglalkozó 60 fős partnercégünk, akik januárban már csak 2018-ra tudtak munkát vállalni.” – érzékeltette a helyzetet Kovách László.

Jacek Kulpa, a világpiacon második legnagyobb tetőablak- és padlásfeljárólépcső-gyártó FAKRO központi kereskedelmi vezetője kiemelte, hogy az Európa2020 stratégia összhangban van a véghasználók igényeivel az energiahatékony termékek iránt. A passzívházakba is alkalmas Uablak=0,58W/m2K értékű FTT U8 Thermo tetőtéri ablak mellé most a piacra kerül az újgenerációs, extra hőszigetelő LTK Energy padláslépcső, amelyet kifejezetten alacsony energiafelhasználású épületekbe fejlesztették ki, ahol lényeges szempont a hőveszteség minimalizálása. Az idei évre megújul a FAKRO felnyíló-billenő tetőablaka, az FPP-V preSelect is, akár 45°-ig nyitható ablakszárnnyal. Az idei év újdonsága a Bluetooth kapcsolat segítségével okostelefonnal vezérelhető PTP-V billenő műanyag tetőtéri ablak is, amely fokozottan párás helyiségbe ajánlott, a motor segítségével 24 cm-re nyitható.

„Idén új területet hódítunk meg. Korábban már a FAKRO kutatás-fejlesztési osztályán dolgozó száznál több mérnök kimozdult a tetőablak-tervezés komfortzónájából, és akár napelemmel automatizáltan működtethető, utólagosan felszerelhető homlokzati hővédő rolót hoztak létre. Most prémium kategóriájú fa-alumínium bukó-toló és emelő-toló erkélyajtó és homlokzati nyílászáró rendszert alkottak meg InnoView néven.” –jelentette be az újdonságot Slawomir Gawlik, a FAKRO csoport központi marketingvezetője. Az emelő-toló erkélyajtók teljes szerkezete elérheti a 12 méter szélességet és 2,8 méter magasságot. Az innovatív megoldásoknak három- és négyrétegű üvegezésnek köszönhetően kimagasló hőszigetelési jellemzőkkel rendelkeznek. Az ablakok belső faszerkezete fenyő, tölgy vagy meranti alapanyagból készül, és felülete 32 féle színből választható, csakúgy, mint a külső alumíniumborítás. A InnoView ablakokat egyedileg, méret alapján állítják elő a FAKRO központi gyárában, Lengyelországban.

A tavalyi sikeres év után a FAKRO magyarországi csapata erősíteni kívánja szerepét azon hazai építőanyag gyártók között, akik felelősnek érzik magukat a környezetükért, így idén a Várépítő pályázat keretei között gyermekintézmények számára ajánlottak fel tetőtéri ablakokat, amelyeket a cég munkatársai társadalmi munkában fognak beépíteni.

www.fakro.hu

 

 
Életmód - OTTHON

Apró otthon, de a miénk!

Apró otthon, de a miénk!


A tökéletesen személyre szabott első otthon – 42 nm-es, csúsztatott zsalus pesti lakás erkéllyel

Az Otthonteremtők Viadala nevű lakásfelú...

Mentés

Életmód - OTTHON

Az orchideák lakásban tartásáról lesz szó a tavaszi orchidea kiállításon

Az orchideák lakásban tartásáról lesz szó a tavaszi orchidea kiállításon

A Magyar Orchidea Társaság tavaszi, március 9-től 12-ig tartó, a Vajdahunyadvárban rendezett kiállításán a látogatók v...

Életmód - OTTHON

Egy csipetnyi hazai Provence

Egy csipetnyi hazai Provence

Vendéglátóink egykori dél-franciaországi élményüket örökítették meg új otthonuk kialakítás&aacut...

Életmód - OTTHON

Nem csak pénz kérdése

Nem csak pénz kérdése

Fa mintázatú lépcső egyszerűen?
Ez a hihetetlen és olcsó ötlet megszépíti az otthonát
Laminált padlóval fedett lépc...

Mentés

Oldal 9 / 41

Megjelent A Mi Otthonunk áprilisi száma

amio 2019apr 

Bővebben az Otthon rovatban

Média a médiában

02.ecs.mediacimlap02.fz.mediaringor ring01.kg.media01.orkeny.media04.mzmedia

A sajtót, a nyilvánosságot és a valódi sajtót egyre inkább háttérbe szorító közösségi platformokat vettük nagyító alá összeállításunkban. Mi a hír, mi a vélemény és hol szentség, azaz a hitelesség. Hihetünk-e még a médiának? Kinek, minek, hogyan, miért, mikor? Az újságnak, a tévének, a világhálónak, a közösségi oldalaknak? Erre kerestük a választ. A fotókra kattintva tallózhatnak cikkeink között.

Hányan olvasnak bennünket?

Oldalainkat 51 vendég böngészi

bav logo kicsi banner