Close

A Nagy Futam és háttere

Május 1. Az eddigi legjobb Nagy Futam szervezése és rendezése.  A rendezőnek sok kompromisszumot kellett kötniük a pálya kiválasztásánál és a biztonságos rendezés érdekében. A lehető legjobban oldották meg, mindenről előre tájékoztatták az érintett „feleket”. A folyamatos hírekről interaktív tv,  rádió és kivetítők adtak részletes információt a nézőknek és a hallgatóknak. A Futam két nagy résztvevőjeScuderia Ferrari és a Red Bull Forma- 1 csapata.

 

A Ferrari Scuderia média csendbe vonult, mint a versenyeken. Csak a kijelölt személyek nyilatkozhattak, ami érthető az átszervezésnek és jelenlegi sikereknek. Hozzáteszem az autókat csak felgumizva lehetett fotózni.  A szerdai kitelepülés és a csütörtöki, pénteki „színpadias” munkálatok mindent feledtettek
 
Kimi Räikkönen, elmontda, hogy soha ilyen jól nem érezte magát Forma- 1 es csapatban. Sabastian Vetellel nagyon a kapcsolata, együtt fejlesztik a Ferrari eredményeit, de ha eljön az idő sportszerűen versenyeznek a világbajnoki címért.  Alexander Mojszejev , a Kaspersky Lab igazgatója – a Ferrari támogatója, –  nagy lehetőséget lát a Ferrari támogatásábanegy számítógépes biztonsági megoldásokat kínáló cég.
 
A Red Bull Forma 1- s csapata büszkén mutogatta 2011- es világbajnok autóit, akik nem találtak még megközelítő ellenfeleket sem. Az autók gumik nélkül árulkodtak a futómű és felfüggesztés akkori kialakításáról, sőt az egyik verhetetlen gépezet motorborítását is levették. Egy fajta magabiztosság előszelét adta a csapat – van még ötletük a jövőre nézveez a múlt a jövő csak most kezdődik.
 David Coulthard, diplomatikus válaszokat adott a kérdésekre. Arról mond véleményt, amire ráhatása van. A versenyfeltételeket nem ő szabja, ezt a mindenkori versenyzőknek elfogadnia. A BBC szakértőjeként elfogadja  és ezt javasolja a versenyzőknek is. Danyiil Kvjat, fiatal kora ellenére, nagyon komolyan veszi a Red Bull lehetőség és bízik a csapatban a nehézségek ellenére

 

A WTCC versenyzői próbáltak lazának és kötetlenek lenni, de érződ rajtuk a közelgő Hungaroring futam.  A világbajnoki címvédő José María López bízik a csapatban és az autója, valamint sajátmagában. Gabriele Tarquini le akaja gyózni a Citroneket. Michelisz Norbert A súlykompenzáció és az új  aerodinamikai fejlesztéseknek köszönhetően dobogós eredményre számít
Tombor Mónika

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hozzászólások:
Shares
scroll to top