A Magyar Turisztikai Ügynökség Közép-dunántúli Regionális Marketing Igazgatósága a nyár folyamán 3 új, tematikus kiadványt készített, melyből kettő a magyar mellett német nyelven is megjelent.
Családbarát ajánlatok címmel 35 hirdetéssel, 28 szolgáltató partner együttműködésével kerültek összegzésre a régió családbarát ajánlatai. Az ajánlatok között szálláshelyek, fürdők, kaland- és élményparkok, múzeumok, kiállítóhelyek, várak, kedvezménykártyák, tanösvény és egyéb attrakciók egyaránt megtalálhatóak.
Az Aktívan, sportosan című, szintén 24 oldalas flyer a régió aktív és szabadidős ajánlatait mutatja be magyar és német nyelven. A közel 30 hirdető, szinte a teljes régiót lefedve kínál aktív kikapcsolódási lehetőséget.
Kulturális élmények között böngészhet, aki a kezébe veszi a régió 24 oldalas, kulturális tematikájú kiadványát. A magyar és német nyelven megjelent ajánlatok között királyi városok, várak, kastélyok, múzeumok, nemzeti- és történelmi emlékhelyek, térségi kártyarendszer és borvidékek egyaránt helyet kaptak.
A kiadványok on-line változatban már elérhetőek (http://itthon.hu/kiadvanyok , illetve http://gotohungary.com/brochures oldalon), a nyomdai változathoz pedig hamarosan a régió Tourinform irodáiban, szolgáltató partnereknél, valamint rendezvények alkalmával lehet hozzájutni.
A magyar és német nyelvű kiadványokkal a régió a szlovák piac mellett az osztrák-német piacon kívánja pozícióját erősíteni.
Magyar Turisztikai Ügynökség