Sörbloggert keres a Kreatív
A Kreatív keresi azt a kommunikációs iparban dolgozó, vagy ebbe az iparba elhelyezkedni kívánó tartalomembert, aki szívesen elutazna a Grimbergen sörmárka szülőhazájába, Belgiumba, és tudósítana erről az utazásról, szöveges, képes és/vagy videós formában.
A belga Grimbergen sör magyarországi bevezető kampányának részeként 2016. szeptember 8-án egy sajtóutat szervez újságírók részére a Grimbergen sör szülőhazájába, Belgiumba. A sajtóúton a kiválasztott újságírók és szakmai bloggerek mellett részt vehet a Kreatív egyik olvasója is.
A Kreatív tehát azt az olvasóját keresi, aki a Grimbergen vendégeként (azaz az utazást és a szállást a sörmárka állja) szívesen utazna el Belgiumba, nézné meg a Grimbergen sörüzemet, és erről az utazásról tudósítaná a Kreatívot, írna, fényképezne, és ha nagyon lelkes, akár videót is készíthet.
Nyilván most sokan magukra ismertek, és részt vennének ebben a kellemes mókában.
A következőt kell tenniük:
Le kell írniuk maximum 300 karakterben, hogy miért szeretnének részt venni ezen az utazáson.
Le kell írniuk egy mondatban, hogy miért ők lennének az ideális jelöltek.
El kell küldeniük, hogy eddig milyen jellegű tartalmakat készítettek. Lehet ez blog, mikroblog, Facebook-oldal (url), vállalati hírlap (pdf), tévéműsor, reklámfilm (link), fotósorozat, novella, regény, bármi, amiből meg lehet tudni, hogy milyen jellegű tartalomgyártásban a legjobbak.
El kell küldeniük magukról egy fotót is.
Ez az egész csomag ne legyen túl nehéz (max. 1 megabájt), és küldjék el a
hirek@kreativ.hu címre SÖRTÚRA tárggyal.
Ki fog nyerni?
A beérkezett pályázatok közül a Kreatív szerkesztősége és a Grimbergent forgalmazó Carlsberg képviselői közösen döntik el, hogy végül ki vehet részt az utazáson.
A legesélyesebb az a jelölt, aki a legkreatívabb tartalom-előállító, illetve aki már korábban is készített blogot, mikroblogot, és/vagy olyan Facebook-oldallal, Instagram-csatornával, YouTube-csatornával rendelkezik, amelynek jelentős követőtábora van.
A játék menete:
Pályázni legkésőbb augusztus 10-én éjfélig lehet.
A legjobb pályázatokból egy rövid kivonat a Kreatívon is megjelenik.
A pályázatok augusztus 15-ig kerülnek elbírálásra, majd értesítik a nyertest, illetve a Kreatívon is megjelentetik, hogy ki lesz a szerencsés.
A sörtúra időpontja: szeptember 8.
Hogyan kell elképzelni egy ilyen túrát?
Az utazás során a résztvevők megismerkedhetnek a Grimberger titokzatos világával, amelyről később majd a Kreatív is ír. Most mindössze annyit érdemes leírni, hogy a sörfőzdét 1128-ban alapította a grimbergeni apátság. Az azóta eltelt majdnem ezer év alatt számos viszontagsággal kellett szembenézni a szerzeteseknek: háromszor teljesen leégett az apátság, amit minden alkalommal újjáépítettek. Innen ered a Grimbergen szimbóluma, a főnixmadár.
A Grimbergen élménytúrára számos országból érkeznek újságírók és bloggerek. Az utazást a meghívó, azaz a Grimbergen szervezi és természetesen a költségeket is ők állják. A szállás Brüsszelben lesz, onnan indul a csoport 8-án a Grimbergen apátságba, ahol a sörfőzde bemutatása, sörkóstolás, gálavacsora, showműsor szórakoztatja a nemzetközi újságírósereget.
A cikk megjelenését a Carlsberg Hungary támogatta.
forrás: Kreatív Online 2016. augusztus 02.