Close

Magyarországot népszerűsítő kampány a repülőtéren

Magyarország turisztikai vonzerőit és az adott helyszínekhez kapcsolódó magyar élelmiszeripari és gasztronómiai termékeket népszerűsítő, fogyasztásösztönző kommunikációs kampányt indított decemberben a Magyar Turizmus Zrt.

A Budapest Airport közreműködésével megvalósuló akció keretében a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B termináljának legláthatóbb, kikerülhetetlen felületein kihelyezett plakátok Magyarország nevezetes látnivalóihoz és népszerű gasztronómiai kincseinkhez kívánnak kedvet csinálni már érkezéskor. A február 14-ig tartó kampány során két alkalommal, január 15-én és február 1-jén is frissítik a plakátok kreatívjait. Az üzenetek a terminálra érkező valamennyi vendéget elérik. A külföldi vendégszám és vendégéjszaka-szám dinamikus növekedésével összhangban Budapesten elképesztő ütemben nő a légi forgalom is: 2015-ben a Budapest Airport minden idők legmagasabb utasforgalmi rekordját érte el, és jó esélyünk van arra, hogy a magyarországi kereskedelmi szálláshelyek is új rekordot könyvelhessenek el idén.
A turisztikai és gasztronómiai vonzerők összekapcsolása ezúttal is fontos szempont volt, hiszen a Magyar Turizmus Zrt. már 2012 óta dolgozik a turisztikai- és agrármarketing területek összehangolásán. Ez a gyakorlatban a magyar turisztikai célpontok, a magyar gasztronómia és a magyar agrártermékek közös népszerűsítését jelenti. Az agrárium, a kiváló minőségű magyar agrártermékek kulcsszerepet játszanak a turizmus élénkítésében. A turizmusnak pedig a magyar agrárium által létrehozott javak és specialitások jelentenek egy olyan stabil alapot, amelyre hosszú távon lehet építeni, és ami semmi egyébbel nem pótolható, egyedi és különleges. A turisták, akár belföldről, akár külföldről érkeznek, szeretik az ízes ételeket, finom italokat. Szeretik megismerni az országok hagyományait, szívesen lubickolnak az adott ország vendégszeretetében.
A jövő évi nemzeti marketingtevékenységnek is kiemelt fókusza gasztronómia, tekintettel arra, hogy a turisztikai- és agrármarketing egymást erősítő jellege legkézzelfoghatóbban a gasztronómia területén jelenik meg. 2016 a „Gasztroélmények Éve” lesz a Magyar Turizmus Zrt. koordinálásával. A Torkos Csütörtökkel induló tematikus év 4-5 nagyszabású, országos vagy azon is túlnyúló gasztronómiai eseményt ölel fel, amelyeket regionális és külképviseleti szervezésű vagy támogatású, illetve agrármarketing termékpályákhoz kapcsolódó események sora kísér egész évben.
A Magyar Turizmus Zrt. tevékenységének fontos célja, hogy a magyar turisztikai ágazat, a magyar agrárium és élelmiszergazdaság esélyeinek növelésével erősítse a hazai vállalkozásokat, segítse szereplőinek piacra jutását és javítsa a nemzetgazdaság teljesítményét.
Magyar Turizmus Zrt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hozzászólások:
Shares
scroll to top