A tévékészülék, az érintőképernyős mobiltelefon és a notebook az idei év legnépszerűbb ajándéktárgya, emellett kedvelt ajándék a digitális képkeret és a kávéfőző is – mondta az InfoRádiónak az Árukereső.hu Kft. marketing igazgatója. Rácz István kiemelte: rövidebb volt a szezon, de többet költöttek az emberek, mint tavaly.
November 22-től élénkült meg a hajsza a karácsonyi ajándékok után, előtte lassú emelkedést lehetett tapasztalni a termékek keresésében – közölte az Árukereső.hu Kft. marketing igazgatója. Rácz István kifejtette: ruházati termékek, kozmetikumok, műszaki cikkek és gyermekjátékok kereslete erősödött jelentősen.
Az idei év slágerajándékai közé tartoznak a mobiltelefonok, az LCD, LED és plazmatévék, a notebookok és a kisebb háztartási gépek, de a digitális képkeret kereslete is nőtt – emelte ki.
Rácz István szerint tavaly némileg visszaesett a műszaki cikkek forgalma, idén viszont erősödött, és elérte a 2008-as szintet. Intenzívebb karácsonyi szezonnak értékelte az ideit a marketing igazgató, hozzátéve, hogy rövidebb volt, de nagyobb költéssel zárult.
Januárban is nagy lehet a kereslet, mivel sokan kapnak karácsonyra pénzt vagy utalványt, és általában kedvezményeket adnak a cégek – tette hozzá.
InfoRádió
gondola.hu