Tizenhárom új márka érkezett vagy érkezik Magyarországra a következő három hónapban a CBRE október elején közzétett kutatása szerint. Az új márkák 15 százaléka a Corvin Plazában debütál, illetve erősíti piaci jelenlétét, tudta meg az OGH Hírügynökség. Az üzleti koncepció frissítése egybeesik a bevásárlóközpont megnyitásának 5 éves évfordulójával.
Új márkák piacra lépése Tavaly 6, míg idén 13 új márka lép be a magyar piacra.
Az új szereplők kizárólag az első osztályú bevásárlóutcai lokációkat és a vezető bevásárlóközpontokat választják Budapesten, legtöbbjük divatáru– és háztartási cikk kereskedő, többségük olasz és lengyel ’brand’. Csörgő Anita, a CBRE Magyarország kiskereskedelmi részlegének vezetője csak az Andrássy út kapcsán 8 új önálló márkaüzlet érkezéséről számolt be. Közülük a J. Press, a Michal Negrin, az O’bag, a Michael Kors, a Polo Ralph Lauren és a COS nyit késő októberben. A Corvin Plazában 2015. október 22-én négy fiatalos márka „lendül támadásba”: a Sinsay, a House, a Cropp és a Mohito.
|
Öt évvel ezelőtt (2010. október 27-én) nyílt meg a dél-pesti régió mintegy 400 000 fős lélekszámára méretezett Corvin Plaza. Az épületet a Futureal Zrt.-től vásárolta meg a jelenlegi tulajdonos, a Klépierre csoport. Az üzletközpont a Corvin sétány projekt keretében épült fel. Ez számít jelenleg is Közép-Európa legnagyobb belváros-megújítási programjának, és ez egyben Budapest legnagyobb ingatlanfejlesztési projektje. (A 2004-ben indult fejlesztés összesen 220 000 négyzetméteres területre fog kiterjedni.)
A Corvin Plaza sorrendben a Klépierre csoport 13. bevásárlóközpontja, egyben zászlóshajója lett Magyarországon.A négyszintes komplexum bruttó kiskereskedelmi alapterülete 34 600 négyzetméter. A 2010-es nyitáskor az üzletközpont kihasználtsága 80%-os volt. Miután a ház 2015. október 22-én új márkaüzletekkel bővíti választékát, a kihasználtsági mutató immár megközelíti a 100%-ot.
A Magyarországra érkező új márkák mintegy 15%-a Corvin Plazában debütál, illetve további brandek is itt erősítik meg piaci jelenlétüket – tudta meg az OGH Hírügynökség. 2015. október 22-én négy fiatalos márka nyitja meg üzletét: a Sinsay, a House, a Cropp és a Mohito. A friss üzletkoncepció nagy nyertese egyértelműen a young és tinédzser korosztály lesz, azonban az üzleti divat és a párizsi elegancia kedvelői számára is kellemes meglepetések várhatók.
Vásárlói profil tekintetében a Corvin Plaza elsősorban a 18-39 éves korosztályt célozta meg, többségében olyan nőket, akik 10-20 perces vonzáskörzetben élnek illetve dolgoznak, általában magasabban kvalifikáltak, kis létszámú, jól felszerelt háztartásban élnek, és akiknek az életében fontos a harmónia, a biztonság, a gondoskodás és a család. Többségében nyitott, életszerető, laza, könnyed életstílusú személyek.
A bevásárlóközpont vonzáskörzete ma már egyértelműen túlnyúlik Budapest határain. A főbb kereskedelmi terület azonban a belső (illetve az azt körülvevő) kerületek, a pesti, dél-pesti oldalon erőteljesebb vonzással.
150 millió vásárló Európában_ A Klépierre cégcsoport mintegy 150 millió vásárlót szolgál ki jelenleg Európa szerte. Tulajdonosként illetve üzemeltetőként 16 ország 57 városában van aktívan jelen. A cégcsoport ingatlanportfóliójának értéke 2014 végére elérte 21,4 milliárd eurót.
A Klépierre Management Kft. jelenleg kilenc – jellemzően közepes méretűnek számító – plazát üzemeltet Magyarországon (Budapesten és vidéki megyeszékhelyeken). A bevásárlóközpontok egész országra kiterjedő jelenléte révén a Klépierre a bevásárlóközpont-üzemeltetők piacán vezető szerepet tölt be. |
OGH