Adatvezérelt Marketing – buzzword vagy mindennapi gyakorlat?
Ma már minden vállalkozás használ olyan kommunikációs megoldásokat,
melyek legalább részben adatvezéreltek. Gondoljunk csak vásárlókat
vagy érdeklődőket tartalmazó adatbázisokra, a lojalitásprogramokra,
CRM rendszerekre, levél-, email- esetleg mobilkampányokra,
hírlevelekre, információs vonalakra, illetve telemarketing akciókra.
A sikeresség tudatosság, hozzáértés, naprakészség és
következetesség kérdése. A DIMSZ adatvezérelt marketing
szövetségként kiemelt feladatának tekinti az adatvezérelt területen
tevékenykezdő cégek képzését. Az Agytágító programját azoknak
állítottuk össze, akik tisztában vannak vele, hogy használják ezt az
eszköztárat, és nyitottak arra, hogy gyakorló szakemberek segítsék
tudásuk elmélyítését.
Előadók: Juhász György (Tartalomgyár), Boroznaki Gergő és Huszics
György (Crane), Kovácsházy Dénes (Multicom), Dely Gábor (d-code),
Szávuly Krisztián (Microsoft), Domokos Márton (CMS Cameron McKenna),
Krizsán-Kis Anett (Origo), Róka László (Magyar Posta)
További információ és jelentkezés: www.dimsz.hu/dmagytagito
Forrás: Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Budapest, 2016. november