Ahogy 2011-ben, úgy ezúttal is a Győri ETO FC nyerte a Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) és a Sport TV által meghirdetett Családbarát Stadion-versenyt.
A Sport TV-nek az MTI-hez eljuttatott csütörtöki közleményéből kiderült, hogy a győztes egymillió forinttal, valamint a Sport TV felületén 10 millió forint értékű reklámkampánnyal gazdagodott. Előbbi összeget olyan célra használhatja fel, mellyel szurkolói számára még kedvezőbb, vonzóbb feltételeket teremthet.
A verseny az alapján dőlt el, hogy a Sport TV és az MLSZ helyszínen tartózkodó kollégái pontozólapokat töltöttek ki, többek között az infrastruktúrát, a hangulatot és a gyerekek, családok számára kínált egyéb kikapcsolódási lehetőségeket figyelembe véve. A pályán is bajnok győriek a maximális 75 pontból 66,4-es átlagot értek el és a Videotont, valamint a Diósgyőrt megelőzve végeztek az élen.
„A csapatok feladata szórakoztatni a közönséget, a nézők feladata pedig, hogy jól érezzék magukat. Ha ezt olyan korszerű létesítményben tehetik, mint az ETO Park, a viselkedés is korszerű, európai lesz” – mondta Borbély Zoltán, az MLSZ jogi igazgatója.
Horváth Cs. Attila, a Győr klubmenedzsere szerint egyébként is biztosan lettek volna akciók és rendezvények, de a kampány miatt plusz erőket mozgósítottak.
„A Sport TV szeretné, ha újra sikk lenne Magyarországon futballmérkőzésre járni” – fogalmazta meg a kampány célját Máté Pál, a tévé főszerkesztője.
A Sport1 július 6-án 18 órától tűzi először műsorára azt a 60 perces filmet, amelyet a klubok családbarát kezdeményezéseiről készítettek.
forrás: mti.hu