A MÁV-Start a következő két hétben hétezer kérdőívet oszt szét az utasok között annak felmérése végett, hogy a tavaly ősszel elkezdett jármű-felújítási és szolgáltatásfejlesztési programja nyomán változott-e érzékelhetően az utasok véleménye.
A kérdőíveket a jegyvizsgálók adják majd át a 14 év feletti utasoknak. A kérdések közt szerepelnek a járatsűrűséggel, a kalauzok és pénztárosok tájékozottságával, az utazásra fordított idővel és az utazás komfortjával kapcsolatosak is.
A MÁV-Start arra keresi a választ, hogy a tavalyihoz képest változott-e az utasok véleménye a szolgáltatásokról, és ha igen, hogyan. A tavalyi felmérés alapján az emberek az alkalmazottakkal voltak a legelégedettebbek, a legtöbb kritika pedig az utazási körülményeket érte.
Forrás: mno.hu