A bónuszokat/kuponokat értékesítő cégek közötti ádáz küzdelem a vásárlókért nem csökkent 2012-ben sem, a vevők pedig kapkodnak az akciós árakért.
Vásárlóból tehát egyre több van, az ajánlatok száma is növekszik, ami mutatja, hogy egyre több kereskedő is kipróbálja, alkalmazza az értékesítés ezen formáját – derül ki a GKIeNET és a Budapesti Corvinus Egyetem Infokommunikációs Tanszékének közös kutatásából.
Az első öt hónap alapján a legnagyobb árbevételt a Bónusz Brigád érte el, több mint 927 millió forintot érő eladott bónusszal, második helyen a Kupon Világ áll, csaknem 831 millió forintnyi értékesített kuponnal, a képzeletbeli dobogó harmadik fokát pedig a Napi Tipp foglalja el a maga 211 milliós forgalmával.
Az amerikai Groupon és LivingSocial oldalak sikerét Magyarországon megvalósító cégek az első öt hónapban megközelítőleg 5000 ajánlattal rukkoltak elő, és félmillió bónuszt/kupont értékesítettek, több mint 2,5 milliárd forint értékben. Mindez arra enged következtetni, hogy az idén jó eséllyel megduplázódik a piac a 2011-es 4,5 milliárdos forgalom után. Nem látszódnak olyan jelek, melyek a kifulladást, a növekedés dinamikájának csökkenését mutatnák.
Forrás: Világgazdaság