Close

Újrapozicionálják a Nokiát

Az évek óta vergődő, egykor szebb napokat látó Nokia finn mobilóriás októberre 80 millió fontos, hozzávetőlegesen 25 milliárd forintos újrapozicionáló kampányt tervez. Ekkorra jöhet ugyanis ki az első olyan telefonjuk, amelyen a Windows 7 operációs rendszer fut majd.

A hat hónapos kampányon több ügynökség dolgozik a globális készletből, a brit piacon a Wieden & Kennedy, a Fallon és az R/GA is készen áll a feladatra.

A kampány célja a Nokia piaci részesedésének és jó hírnevének visszaszerzése, mivel az okostelefon-piacon az Apple, a HTC és a – szintén gyengélkedő – Blackberryt gyártó RIM is alaposan elnáspángolta ebben a szegmensben. Hogy nagy bajban van a Nokia, jelzi, hogy áprilisban hétezer fős leépítést jelentettek be a cégnél.

Az októberi kampánytól függetlenül a Nokia hétfőn indította el a Qwerty-billentyűzetű okostelefonjainak új kampányát.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hozzászólások:
Shares
scroll to top