Az évek óta vergődő, egykor szebb napokat látó Nokia finn mobilóriás októberre 80 millió fontos, hozzávetőlegesen 25 milliárd forintos újrapozicionáló kampányt tervez. Ekkorra jöhet ugyanis ki az első olyan telefonjuk, amelyen a Windows 7 operációs rendszer fut majd.
A hat hónapos kampányon több ügynökség dolgozik a globális készletből, a brit piacon a Wieden & Kennedy, a Fallon és az R/GA is készen áll a feladatra.
A kampány célja a Nokia piaci részesedésének és jó hírnevének visszaszerzése, mivel az okostelefon-piacon az Apple, a HTC és a – szintén gyengélkedő – Blackberryt gyártó RIM is alaposan elnáspángolta ebben a szegmensben. Hogy nagy bajban van a Nokia, jelzi, hogy áprilisban hétezer fős leépítést jelentettek be a cégnél.
Az októberi kampánytól függetlenül a Nokia hétfőn indította el a Qwerty-billentyűzetű okostelefonjainak új kampányát.