Valljuk be őszintén, elég nehéz kitörnünk nekünk magyaroknak abból a játszótérből, amelyet a pirospaprika, a gulyás és a csikós határol, s amellyel meg kellene küzdenünk a gazdasági válság idején pénztárcájukhoz még jobban ragaszkodó turistákért, hogy nálunk költsék el euróikat, dollárjaikat.
Az alant látható alkotás már művészi színvonallal és kevésbé elcsépelt részekkel is fel van vértezve. A szpotot Madarász István készítette a Budapest Business Region megbízásából egy müncheni kiállításra. Igényes, remek munka, a Balkan Fanatik zenéjével, amely szakít az eddigi hagyományokkal. Ez az a szint, amely alá nem lenne szabad adni, s amelyet még az sem tud elrontani, hogy ugye azért az nem egy átlag magyar hétköznapja, hogy egész nap csajozik és étteremből kávézóba gurul a Fordjával – biztonsági öv használata nélkül (ez látható a 42. másodpercnél)! (gondola.hu)