Close

Bérelhető a világ egyik legismertebb reklámfelülete

A Sanyo japán elektronikai cég az év végére megszünteti a londoni Piccadilly Circuson látható hirdetését, ezzel felszabadul egy hely a világ egyik legismertebb reklámfelületén – közölte kedden a hely tulajdonosa.

 

 

A Sanyo 1978 óta hirdet a téren. Jelenlegi reklámját, amely az utolsó neonhirdetés a felületen, 1984-ben állította fel. A téren látható több mint százéves fényreklámon utoljára 1994-ben tűnt fel új hirdetés.

„Ez egy nagyon ritka lehetőség egy márkának arra, hogy London látképének részévé váljon” – közölte a hely tulajdonosa. A Land Securities nevű cég elmondása szerint a Piccadilly Circuson évente 56 millió ember halad át, de a téren látható fényreklámokat nem csak ott lehet látni, hanem képeslapokon és turisták fényképein is. Az új hirdetőt ráadásul még a 2012-es londoni olimpiára érkező tömeg is várja.

Az AFP francia hírügynökség úgy értesült a cég egyik munkatársától, hogy még nem döntöttek a felület bérleti díjáról. „A piacra bízzuk, hogy mennyit ér” – mondták el az AFP-nek. A Piccadilly Circus fényreklámjai „több millió fontos éves bevételt” termelnek – tudta meg az AFP. Pontos számot azonban nem közöltek.

A Piccadilly Circuson 1908-ben jelent meg az első fényreklám. Az azóta eltelt több mint száz év alatt mindössze ötven márkát hirdettek a téren. Utoljára 1994-ben jelent meg új reklám, amikor a Samsung dél-koreai elektronikai cég átvette a japán Panasonic helyét.

A Sanyo 1978 óta van jelen a téren, és most is látható reklámját 1984-ben helyezték el. A cégé az utolsó neonhirdetés, a többi hirdető már LED-et használ.

FH nyomán

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hozzászólások:
Shares
scroll to top