Sztárszakácsot vet be a McDonald’s Olaszországban, hogy a gasztronómiailag „elkényeztetett” olaszokat is éttermeibe csábítsa.
Az amerikai gyorséttermi hálózat Gualtiero Marchei ismert olasz mesterszakácsot szerződtette, hogy két új hamburgerrel és egy desszerttel gazdagítsa a kínálatot.
A Vivace, Adagio illetve Minuetto nevet viselő fogások november 15-ig kóstolhatók meg az éttermekben.
Az Adagióban a különleges, pörkölt mandulás kenyéren és a sózott ricottán kívül padlizsánkrém is helyet kap. A Vivace név alatt napraforgómagos kenyérbe bújtatott spenót, hagyma és sonka szerepel.
Az ínyencekként számon tartott olaszok gyakran „becsmérlően” tekintenek a sajtburgerre, és előnyben részesítik a pizza margheritát, amely szinte minden utcasarkon kapható Olaszországban. A fogyasztók csábítása érdekében ezért az amerikai cégnek egyre inkább az olasz termékeket kell előnyben részesítenie, így kerülhet a hamburgerekbe a dél-tiroli sonka, az eredeti parmezán és prosciutto is.
Roberto Masi, a McDonald’s Italia üzletvezetője erőteljes reklámkampányt indított el az étteremlánc olasz termelők alapanyagait feldolgozó olasz menüjének népszerűsítéséért.
A McDonald’s Olaszországban 904 millió eurós nyereséggel zárta az elmúlt évet. Ez 2009-hez képest 8,4 százalékos növekedést jelent.
InfoRádió / MTI