Október 14-től „Zászlóshajó”- áruházzal erősít a piacvezető barkácslánc.
Sajátos helyzetben volt része a médiának a KÖKI Terminál OBI áruházának nyitás előtti sajtótájékoztatóján október 13-án.
Bár a Köki Terminál plázájában más cégek helyiségeiben nagy hévvel zajlottak a munkálatok a másnapi nyitásra, az áruházban az OBI két szinten is teljes készenlétben, berendezve várta az érdeklődőket a nyitás előtti sajtótájékoztatón, flottul megoldva az építkezés utáni romeltakarítást, a helyiség „lakhatóvá” válását.
A korábbi barkácsáruházak önkiszolgáló raktárimázsát a mai napon az OBI Köki sajátosan lerombolta, berendezésével egy gyönyörű látványt nyújtott a sajtó munkatársainak és meghívott vendégeknek egyaránt. A vizuális élményt nem csupán a praktikum, de az esztétikum is elősegítette. Ízlésesen berendezett szakosztályai otthonosan hívogatták a látogatókat, kellemes légkört teremtve Pomázi Gábor ismertető túráján. Az első benyomáskeltés vizsgáján jelesre vizsgázott az újonnan nyílt barkácsáruház.
Irányadó nagybolttá válás az OBI áruházlánc történetében.
A XIX. kerületi Vak Bottyán utca 75/a szám alatti OBI zászlóshajóként fogja irányítani a Magyarországon lévő többi 24 OBI áruházat, ezáltal is tovább növelve a hazai lakáspiacon kiérdemelt vezető szerepét.
Egyszerű megközelíthetőség(Kőbánya – Kispest metró végállomása),a vásárlást megkönnyítő széles termék- és szolgáltatásválaszték: ezek az OBI legújabb áruházának legfontosabb jellemzői.
Az építkezés eredményeként egy kétszintes, 14 000 négyzetméteres, korszerű otthonfejlesztési áruház látja el a környéken élő dél-pesti, valamint a távolabbról érkező vásárlók igényeit.”Az áruház nagy, mert nagyvárosban vagyunk” – mondta Pomázi.
Az OBI, amely az áruházak számát, az eladóterek összesített nagyságát és a forgalmat tekintve egyaránt piacvezető Magyarországon, komoly reményeket fűz az OBI KÖKI Terminál áruház megnyitásához.
„Azokra az emberekre építünk, akik szeretik otthonukat fejleszteni, akik törődnek az otthonuk körüli tennivalókkal, a kert ápolásával vagy éppen keresik a fűtésszámlák csökkentésének módját. Tudjuk hogy sokaknak nagyon is szűkösre szabott az anyagi mozgástere. A most nyílt áruház mindenkinek megoldást kínál, mégpedig úgy, hogy az igényeknek és a pénztárcának megfelelően sokféle lehetőség közül lehessen választani. Mi a vásárlási döntést igyekszünk megkönnyíteni. Ezt szolgálja a 4 fő árucsoport köré kialakított, jól áttekinthető elrendezés, a látványos termékbemutatók, a pontos és részletes információkat tartalmazó tájékoztatók ésa mintegy 110 fős, gyakorlott munkatársi gárda. Állíthatom, az új áruház mindenben megfelel annak, amit a vásárlók a piacvezetőtől termékválasztékban, szolgáltatások gazdagságában és kiszolgálásban várnak a vásárlók” – mondta Christoph Wackerbauer, az OBI Hungary Retail Kft. ügyvezető igazgatója.
OBI – lakásból otthont
Az OBI termékei hagyományosan négy területet ölelnek fel: a lakáskultúrát, a műszaki cikkeket, az építkezéshez – felújításhoz kapcsolódó termékeket, valamint a kerti cikkeket.
Az új áruház több mint negyvenezer árucikket, állandó bemutatókat (többek között barkács- és kertigép, konyha- és fürdőszoba bemutató), továbbá számtalan vevőbarát szolgáltatást (a teljesség igény nélkül: bankkártyás fizetés, áruvásárlási hitel, házhoz szállítás megszervezése, utánfutó kölcsönzés, méretre vágás, festékkeverés) kínál.
„Már az első pillanatban bizonyítani akarjuk, miért érdemes minket választani. Az elmúlt 17 évben már sokan megkedvelték az OBI -t és mi arra építünk, amivel már eddig is piacvezetők lettünk: széles választék, könnyű vásárlás, versenyképes árak. Kollégáimmal együtt ehhez a szakértelmet, a vevőbarát kiszolgálást, a remek megközelíthetőséget tudjuk hozzátenni. A vásárlók bizalma fejeződik ki abban, ha tőlünk kérnek tanácsot arról, hogy milyen színű tapétát válasszanak, melyik fúró a legjobb a könyvespolc felszereléséhez, hogyan kell a szobanövényt ápolni vagy mivel díszítsék fel az ünnepi asztalt. Hosszú távon akarjuk a vásárlóink bizalmát elnyerni, ezért ígérhetem, hogy nemcsak a nyitás ünnepnapjain, hanem utána is, minden egyes hétköznap és hétvégén bátran fordulhatnak hozzánk.” – mondta Rétegi Ildikó, az OBI KÖKI Terminál áruház vezetője.
Széleskörű vásárlóréteget céloznak meg a vékonyabb pénztárcával rendelkezőtől a tehetősebb emberekig. Rendszeresen jelentkeznek az üzletben a különböző akciók, ezért érdemes résen lennünk! Az áruházon belül alkalmanként ingyenes szolgáltatásokat nyújtanak a különböző osztályok és saját szakember – csapataik állandóan a vásárlók szolgálatára állnak.
Ingyenes lapszabászati munkákat végeznek és rendszeres utánfutókölcsönzést biztosítanak mindazoknak, akik 30 000 Ft. feletti vásárlás esetén 30 km-es körzetben laknak.
Fontos, hogy 60 napos pénzvisszafizetési lehetőséggel élhet a vásárló abban az esetben, ha elégedetlen a vásárolt termékkel. Garanciális javításokat az ország bármely részén vállalnak, függetlenül a vásárlás eredeti helyszínétől. Az OBI újonnan nyíló áruházában az érdeklődők rendelkezésére gyakorlott régi és most munkába álló, magasan képzett új munkatársak állnak(pl. a kertosztályon – amely egyben a jelenlegi OBI büszkesége – végzett kertészmérnökök adnak tanácsot a vásárlónak) – fejtette ki Rétegi a sajtótájékoztató során.
OBI International
Európa egyik vezető áruházláncaként az OBI az otthonfejlesztési és kertészeti termékek széles választékát kínálja. Jelenleg a közép-kelet-európai régió 13 országában (beleértve Németországot is) több mint 570 áruházat működtet, melyek közül 340 van Németországban.
2010-ben a csoport 6,4 milliárd euró forgalmat bonyolított, a munkában 40 600 OBI alkalmazott működött közre. Az 1970-ben, Hamburgban megnyitott első, 870 négyzetméteres áruház óta a jellemző „narancssárga dobozos” áruházak átlagos mérete a 10 000 négyzetmétert is meghaladja. Az OBI termékválasztéka négy fő területet ölel fel: a lakáskultúrát, a műszaki árukat, az építkezéshez-felújításhoz kapcsolódó termékeket, valamint a kerti cikkeket.
Az OBI Magyarországon
Az OBI 1994-ben nyitotta meg első magyarországi áruházát Budapesten. Piaci versenytársai közül a legtöbb helyen, már 6 budapesti és 19 vidéki áruházban, 181 000 négyzetméter eladótéren, 1630 munkatárssal várja a látogatókat. Az áruházlánc az elmúlt évben 16 millió látogatót fogadott, akik közül 8,3 millióan vásárlóvá is váltak. 2004 decemberében a magyarországi OBI áruházlánc a piaci szereplők közül elsőként kapott Superbrands díjat, majd 2008-ban és 2010-ben újból elnyerte a díjat, szintén 2010-ben pedig elnyerte a CSR Best Practice elismerést. Mindezekkel az OBI megerősítette a helyét a legismertebb és legelismertebb magyarországi márkák és a felelősen működő magyarországi vállalkozások sorában.
A gyönyörkeltő szakáruházban az egyedi kivitelezésben rendelkezésünkre álló karácsonyi „stand” a közeli téli ünnepeket idézte meg, de mivel jelen cikk írója retteg a hidegtől, még egyszer megtekintette a gyönyörű tavaszt – nyárt idéző kerti osztályt, majd elégülten, felüdülve távozott a színpompából.
Hajrá Köki! Hajrá OBI!
