Budapest, 2011. október 4. – Gazdára talált az első MKB Széchenyi Pihenőkártya, amelyet ünnepélyes keretek között nyújtott át dr. Szöllősi László, a belgazdaságért felelős helyettes államtitkár.
Az indulás után mindössze két hónappal máris 500 telephellyel közel négyszáz szolgáltató partner és több tucat munkáltató csatlakozott az MKB Bankcsoport szolgáltatási palettájának legújabb lehetőségéhez.
A szolgáltatás augusztusi bevezetése óta eltelt rövid idő alatt már csaknem félszáz munkáltatóval kötöttek megállapodást az MKB SZÉP Kártyát kibocsátó MKB Nyugdíjpénztárt és Egészségpénztárt Kiszolgáló Kft. – közölte az ünnepélyes átadáson Lehoczky László, a társaság vezetője. Emellett a kártyaelfogadó helyek száma is rohamosan nő, hiszen alig két hónap alatt közel négyszáz szerződött szolgáltató partner csatlakozott a szállodákból, panziókból, apartmanokból, kempingekből és magánszállásokból álló hálózathoz. A konstrukcióban részt vevő legjelentősebb szolgáltató partnerek között található a Magyarország számos városában szállodákat üzemeltető Hunguest Hotels, valamint a Danubius Hotels szállodalánc. Az eddigi tapasztalatok alapján a kibocsátó ez év végére több mint ezer szerződött partnerre számít, ami pedig a szolgáltatás jövőbeni fejlesztését illeti, készen áll az úgynevezett „többzsebes” lehetőség bevezetésére.
A jogszabály biztosította keretek között az MKB Bank rugalmas, egyszerű és kedvező költségű kártyarendszert alakított ki, amely a konstrukció mindhárom érintettjének kínál előnyöket:
A szolgáltatók:
• a legkisebb és a legnagyobb szolgáltatók egyaránt egyszerűen és ingyenesen kapcsolódhatnak a SZÉP Kártya elfogadói köréhez, mindezt rugalmasan választható elfogadási rendszerben (banki terminál, telefonos vagy internetes engedélyeztetés);
• alacsony, legfeljebb. nettó 1,5 százalékos jutalék-költséggel számolhatnak, kizárólag az igénybevett szolgáltatások után;
• a szolgáltatás ellenértékéhez külön összesítés nélkül, a fizetést követően rövid időn belül automatikusan átutalással hozzájutnak, mentesülve a korábbi adminisztrációs tehertől.
A munkáltatók:
• kedvezményes adózással biztosíthatják munkavállalóiknak a béren kívüli juttatás e lehetőségét;
• egyszerűen, gyorsan, rugalmasan és költségmentesen igényelhetik a szolgáltatást;
• minimalizálhatják adminisztrációs terheiket;
• eldönthetik, hogy a kártyát maguk adják át dolgozóiknak, vagy annak postázását kérik.
A felhasználók, azaz a munkavállalók:
• a munkáltató által utalt támogatás összegét levonás nélkül, az utalványszámlán történt jóváírást követően, néhány napon belül felhasználhatják, könnyen, naprakészen ellenőrizhetik a rendelkezésükre álló összeget;
• a kártyahasználat díjmentes, a felhasználás során nem kell címletekhez igazodni;
• a kártya kibocsátása ingyenes, ellenérték fejében tetszőleges számú társkártyát igényelhetnek;
• bármikor javasolhatnak szolgáltatót a SZÉP Kártya elfogadó helyeinek bővítéséhez.
A SZÉP Kártyát igénylő munkáltatók jelentkezését az ugyfel@mkbszepkartya.hu, a kártyát elfogadni akaró szolgáltatókét a szolgaltato@mkbszepkartya.hu e-mail címen várja a kibocsátó intézmény. A csatlakozás úgy a munkáltatók, mint a szolgáltatók esetében előzetes szerződéskötést igényel, amelynek szövege letölthető www.mkbszepkartya.hu honlapról.
mkb.hu
