Close

Egyre megszokottabb a “vedd és vidd” profil

mol ok

Váratlan konkurenssel bővült a választék
Különleges töltőállomást mutatott be a MOL, Kelet-Közép-Európában elsőként a drive through szolgáltatást vezetnek be rajta.

Átadták a MOL Fresh Corner Drive töltőállomását a budapesti Szentendrei úton. Ez az első drive through szolgáltatással is működő benzinkút Kelet-Közép-Európában. Nem benzint vagy gázolajat szolgálnak így ki, hanem élelmiszert.

Az ügyfél az autójában ülve egy ablakon keresztül kérheti ki a kávéját vagy akár a szendvicsét, és utána vezethet is tovább.

regeli ok

A MOL a tavaly meghirdetett 2030-as stratégiája alapján kezdett bele a vállalkozásba, a program egyik lényeges eleme, hogy az olajcég továbbfejleszti piacvezető kiskereskedelmi hálózatát és új fogyasztási termékeket és szolgáltatásokat vezet be. Ennek részeként a vállalat a Fresh Corner koncepciót – azaz, ahol az ügyfelek a tankolás mellett elintézhetik a napi bevásárlást- 2018-ra már több, mint 700 értékesítési pontra kívánja kiterjeszteni.

A tervek szerint 2021-re a fogyasztási cikkekből és szolgáltatásokból származó EBITDA (kamat-, adófizetés és amortizáció előtti eredmény) eredmény eléri a 450-500 millió dollárt ( 128 -143 milliárd forint).

Forrás: Vezess.hu 2017. március

Mentés

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hozzászólások:
Shares
scroll to top