Close

A Noguchi és a NeoNoir a PRizma két fődíjasa

Az Év Pr Ügynöksége a Noguchi lett, az Év Pr Projektjét pedig a NeoNoir készítette el – döntött a PRizma Kreatív Pr Díj zsűrije. Mellettük további kilenc kategóriadíj talált gazdára.

A Kreatív Csoport második alkalommal hirdette meg a PRizma Kreatív Pr Díj versenyt, amellyel a hazai pr-szakma legkiemelkedőbb munkáit ismeri el. A versenyre ügynökségi és házon belül készült pr-projektekkel vagy pr-vezérelt kampányokkal, illetve pr-kiadványokkal és médiamegoldásokkal lehetett nevezni.
 

 
Az idei versenyre összesen 21 ügynökségtől és nyolc megbízótól 57 nevezés érkezett, ezek közül 23 jutott a döntőbe. Idén nem érkezett nevezés public affairs, éves jelentés, CSR- vagy fenntarthatósági jelentés, céges belső lap vagy belső hírlevél kategóriákban. A zsűri pedig nem osztott ki sem díjat, sem döntős helyett a self-branding megoldások, szponzoráció, céges külső lap vagy külső hírlevél és weboldal kategóriákban, mert az ezekbe nevezett néhány pályázati anyag közül egyiket sem tartotta megfelelő színvonalúnak.
„Örömmel állapítottuk meg, hogy bár idén néhánnyal kevesebb nevezés érkezett, mint tavaly, a színvonaluk összességében magasabb volt. Ez nem csak az ügynökségeket dicséri, de a megbízókat is, hiszen a vásár kettőn áll: az általunk díjazott kampányok azért voltak sikeresek, mert a pr-ügynökség és az ügyfél egymással szorosan együttműködtek, és egymást erősítették” – mondta el a mezőnyt értékelve Leitner György, a GlaxoSmithKline vezérigazgatója, a zsűri elnöke, két példaként az ESET és a Bosch nevezéseit kiemelve. A zsűrielnök elmondta, legjobban azt fájlalja, hogy a belső kommunikációs kategóriában nagyon kevés nevezés érkezett, ugyanakkor kiemelte a közintézmények kategóriát, ahol jelentős büdzsével ugyan, de nagyon jó kampányok születtek.
A Kreatív Csoport második pr-versenyén két fődíjat osztott ki a zsűri: az Év Pr Projektje elismerés a NeoNoirnak járt a Drogerie Markt kríziskezelés a közösségi médiában című pályázatáért, az Év Pr Ügynöksége pedig a Noguchi Porter Novelli lett. Ez az ügynökség tavaly szoros versenyben az LWp Kommunikációval, de végül éppen lecsúszott az Év Pr Ügynöksége díjról, ebben az évben azonban két kategóriadíjával és további két döntős helyével egyértelműen a verseny nyertese lett.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hozzászólások:
Shares
scroll to top