Close

A Magyar Turizmus Zrt. új marketingstratégiája

Az Utazás Kiállítás szakmai napján, az Utazás Fórum keretében mutatta be új, hároméves (2015-2017) turisztikai marketingstratégiáját a Magyar Turizmus Zrt.
Dr. Faragó Péter, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója elmondta, hogy az új stratégia igazodik a 2014-2020-as európai uniós tervezési időszakhoz, és a 2015-től elérhető uniós forrásokat hatékonyabban lehet felhasználni országmarketingre. Erre a célra a következő 3 évben több mint 8 milliárd forint hívható le.
Hangsúlyozta, hogy a Magyar Turizmus Zrt. elsődleges feladata továbbra is Magyarország turisztikai kínálatának bemutatása, népszerűsítése külföldön és belföldön egyaránt. Magyarország versenyképessége mind a turizmusban, mind az agráriumban a kiváló minőségű és jó áron értékesíthető szolgáltatásokon és termékeken alapszik. Utalt arra, hogy az ágazat 2014-ben rekordévet zárt, a növekedés fenntartásához vagy annak meghaladásához azonban új fogyasztói rétegek megszólítására, új módszerekre, és új kommunikációs csatornákra van szükség.
A Magyar Turizmus Zrt. legfontosabb céljának olyan nemzetközileg ismert és elismert országimázs kialakítását nevezte, ami nemzeti értékekre, hagyományokra fókuszál, integrálva a modern értelemben vett turisztikai vonzerőket, így minden korosztály és célcsoport számára vonzóan mutathatja be Magyarországot, mint úti célt. Fontosnak mondta az egyediség, a más úti céloktól megkülönböztető élményelemek hangsúlyozását a kommunikációban, továbbá a minőséget kifejező arculat alkalmazását.
Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese kiemelte, hogy a stratégia részeként a társaság szakmai szervezetekkel külföldön is erősíti együttműködését. A három fő termékprioritásnak az egészség-, az üzleti és a kulturális turizmust jelölte meg. A feladatok közé sorolta a kongresszusi turizmus erősítését, ahol a nagy befogadóképességű, új budapesti kongresszusi központ 2018-ra tervezett megnyitása további kedvező hatással lehet. A márkaépítés  lényeges elemének nevezte a folyamatos, egymásra épülő kommunikációt, amelyet a következő 3 évben koncentrált tevékenységgel a kiemelt országcsoportok piacain valósítanak meg, rotációs rendszerben. A társaság a belföldi utazásokat a SZÉP-kártyát a középpontba állítva, az „Élmény itthon” fő üzenetét erősítve népszerűsíti.
Az új turizmusmarketing stratégia teljes anyaga az MT Zrt. szakmai oldalán igényelhető.http://szakmai.itthon.hu/turizmusmarketing-es-agrarmarketing-strategia-igenylese

Szöveg: Bognár Mária                      fotó: Magyar Turizmus Zrt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hozzászólások:
Shares
scroll to top