Close

Egy német üzleti lap is ostorozta a hazai reklámadót

A Handelsblatt című német üzleti lap az online kiadásában az RTL Group (RTL csoport) helyzetéről közölt elemzést, amelyben kitért a magyarországi reklámadóra.


    A Digitális átalakulásban az RTL című írásban a szerző, Hans-Peter Siebenhaar úgy vélekedett, hogy „Magyarországon a reklámbevételekre kivetni tervezett különadó (az RTL csoport számára) súlyos teher lesz, amely a nyereségre is hatást gyakorol”.
    Hozzátette: az adó „mindenekelőtt az RTL-t hivatott terhelni”. Úgy vélte, Orbán Viktor kormányfő „feltétlenül térdre akarja kényszeríteni a magyar médiaipar utolsó, még független részeit is”, és ez volt a „háttere” annak, hogy az RTL Csoport versenytársa, a ProSiebenSat1 csoport „már régen elhagyta Magyarországot”.

 

 

Forrás: MTI

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hozzászólások:
Shares
scroll to top