Close

Eladta televíziós üzletágát a Central Médiacsoport

Budapest – A Central Médiacsoport eladta televíziós üzletágát, a Story4 és a Story5 csatornákkal a Project029 Kft.-nek – közölte a két társaság csütörtökön az MTI-vel.

 
A két vállalat csütörtökön zárta le a Sanoma Digital Media Zrt. többségi, 67,4 százalékos tulajdonát képező részvénycsomag eladását. Közölték azt is: a két csatorna 3 százalékos közönségaránnyal rendelkezik a televíziós piacon. 
A közlemény idézi a Central Médiacsoport vezérigazgatója, Varga Zoltán szavait, aki azt mondta: vállalata a nyomtatott és digitális tartalmi portfólióját kívánja erősíteni. 
 
A többségi tulajdont megszerző Project029 Kft. az elmúlt évek során jelentős tapasztalatot szerzett bevezetett márkák gondozásában – olvasható a kommünikében. A társaság jegyzi a világ vezető informatikai kiadójának, az IDG-nek online és nyomtatott termékeit is. 
Céljuk a televíziós portfóliójuk bővítése – tudatta a közleményben Virágh Márton, a Project029 Kft. ügyvezető igazgatója -, és mostantól társaságuk képviseli az amerikai Scripps Network csatornáit, a Travel Channelt, a Magyarországon most bevezetendő Food Networköt és Fine Livinget, ahogy egy korábbi megállapodás szerint az SPI FilmBox csatornáit is.

A Story4 és a Story5 megvásárlásával a Project029-csoport árbevétele meghaladja a 8 milliárd forintot.
A Sanoma Digital Media Zrt. neve is megváltozik, Digital Media and Communications Zrt. néven működik tovább, amelynek operatív vezetője továbbra is Borsány-Gyenes András lesz. Pintye László, a Sanoma Digital Media Zrt. eddigi vezérigazgatója a jövőben kizárólag a Central Médiacsoport magazin üzletág-igazgatójaként folytatja munkáját.
 
A fennmaradó részvényeket a Media Project Management Kft. birtokolja.
MTI 
   
 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hozzászólások:
Shares
scroll to top