Close

A 115. Budapesti Nemzetközi Vásár

A Budapesti Nemzetközi Vásár nagy hagyománnyal rendelkezik. Bár a hagyományok őrzésére nagy hangsúlyt fektet, a kor igényeit felismerve, újdonságokkal rukkolt elő. Nem csak a programok voltak tematikusak, hanem a vásár napjai is. Nagy sikere volt a csütörtöki csajok napjának, amikor a hölgyek ingyenesen látogathatták a rendezvényt, és az ő (vagyis a mi) igényeinkhez és érdeklődési körünknek megfelelően állították össze a programot. Természetesen a férfiakat sem hagyták ki a sorból, a pénteki nap róluk és nekik szólt. Aki pedig hétvégi családi kikapcsolódásként látogatott ki a vásárra, ők is jól döntöttek, a hét utolsó két napján a gyerekek és a család kapta a főszerepet.

A BNV-n a Hungarikum Szövetség is részt vett, számos olyan neves vállalatot hívott meg, akik akár hungarikumként, akár magyar termékek előállításával a hazai értékeket képviselik. A kiállítók között a Hungarikum Szövetség tagjai mellett stratégiai partnereik is részt vettek. Az esemény fő célja a közönség kapcsolatra épült, sok mindent megtudhattunk egyes cégek, szervezetek működéséről, fejlesztéseiről, amikről a hétköznapok során korlátozott lehetőségünk van tájékozódni.

Az expón megjelent a Magyar Érték Alapítvány, a Mathiász János Alapítvány, a Neumann János Számítógép- tudományi Társaság, a Kodály Intézet és a Pető Intézet is, ők tevékenységi körük bemutatását helyezték előtérbe. A sárospataki tourinform és az Operett Színház színes programajánlatokkal készült, utóbbi kiállító standjánál kulisszatitkokat is meg lehetett tudni, előadásokról, színészekről, készülő darabokról, persze, csak akinek volt mersze megkérdezni. A felsorakozott vállalatok mindegyike közismert, és elismert, úgy mint a Béres, akinél a termékekről, az aktuális és ünnepi akciókról lehetett informálódni, a Pick és a Törley kérdőívvel készült, a helyes válaszokért ajándékot és vásárlási kedvezményt kaphattak a látogatók. A Villányi bort képviselve a Kovács- Gressly pincészet mutatta meg, milyen is a jó bor.  A Hollóházi Porcelán gyönyörű kiállító termet rendezett be, az Ajka Kristály csillogó vitrinjein pedig minden női tekintet odavonzott. A MOL környezetbarát töltőállomásának látványterve és az 1938-as óriási benzinkútja mellett folyamatos volt az érdeklődés. A szomjas vendégek a MOSZI szódájával, és a Kék kúti ásványvíz termékeivel felfrissülhettek. A Gyulai Húskombinát kóstolót, az Univer pedig új termékeket hozott az expóra. A Mezőgazda kiadó válogatott köteteit mutatta be. Aki a nagy nézelődés és vásárlás közepette megéhezett, a Magyar Ízek Házában igazi ételkülönlegességeket kóstolhatott meg.

Ha idén lemaradt a BNV-ről, egy év múlva pótolhatja, jövőre is megtalálja a Hungarikum Szövetség tagjait, stratégiai partnereit és vendégeit. Fontos, hogy a hazai termékeket ismerjük és a köztudatban legyenek, mindent, ami magyar és kiváló, mert az érték a mérték.

Kotroczó Melitta

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hozzászólások:
Shares
scroll to top