Ring Magazin

Csütörtök, 2019. Június 20.
Szöveg mérete
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Címlap Tudomány Informatika

INFORMATIKA

Tudomány - INFORMATIKA

Idén jön az első magyar e-kereskedelmi Expo

Idén jön az első magyar e-kereskedelmi Expo

Párhuzamosan 5 teremben, több mint 50 előadást hallgathat meg az a közel 1500 résztvevő, akit a rendezvényre várnak.
Az Ecommerce Expo célja, hogy betöltse azt az e-kereskedelem területén ezidáig meglévő űrt, amit egy ilyen átfogó rendezvény hiánya okozott. Hogy mi a jelentősége egy ilyen hiánypótlónak számító eseménynek? Talán a legjobb magyarázat erre az e-kereskedelem dinamikus fejlődése:

A KSH adatai szerint ugyanis a kiskereskedelmi forgalom 2015-ben 5,5%-kal nőtt. Ezen belül az e-kereskedelem - mint ahogy az azt megelőző 2 évben is - tavaly több mint 20 százalékkal bővült. Így minden kétséget kizáróan az egyik legdinamikusabban növekvő ágazatról van szó.

Ráadásul a tavalyi hazai e-kereskedelmi bevétel (megközelítőleg 340 milliárd forint) még mindig csak a teljes kiskereskedelmi forgalom körülbelül 4 százalékát teszi ki. Ez a legfejlettebb nyugat-európai piacokon már több mint 10%, így bőven van még növekedési potenciál a szektorban. Az előrejelzések is azt mutatják, hogy a kétszámjegyű növekedés középtávon biztosan megmarad.

Ennek fő oka, hogy folyamatosan nő itthon az internetes vásárlás népszerűsége. Az Eurostat felmérése szerint 2010-ben még csak a 16-74 éves korosztály 18%-a vásárolt valamit az interneten, ez a szám 2015-ben a duplájára nőtt (36%), de még mindig elmarad az EU 28 tagállamának átlagától (53%).

Várhatóan az elkövetkező években fogyasztói és eladói oldalról is még többen kapcsolódnak be az e-kereskedelembe köszönhetően az online vásárlás iránti egyre nagyobb bizalomnak, az internethozzáférés kiszélesedésének és a mobileszközök tömeges elterjedésének.

Ezt a dinamikusan növekvő területet mutatja be tehát a 2016. március 24-én, Budapesten megrendezendő Ecommerce Expo, amely az első olyan KKV esemény, ahol az e-kereskedelmi piac összes szereplője (logisztika, pénzügy, marketing, jog, IT stb.) képviselteti magát.

Külföldön már megszokottak az ilyen rendezvények, de most már nem kell távolabbra utazniuk azoknak, akik kíváncsiak a legújabb fejlesztésekre és trendekre. A szervezők több mint 40 kiállítót várnak a helyszínre, akik bemutathatják, hogy mivel járulhatnak hozzá egy-egy webáruház sikeréhez.

Mindamellett az Expo nemcsak kiállítás, de konferencia is egyben. Párhuzamosan 5 teremben, több mint 50 előadást hallgathat meg az a közel 1500 résztvevő, akit a rendezvényre várnak.

Az előadások átfogó képet nyújtanak az e-kereskedelem legfontosabb területeiről: webáruház indításhoz szükséges ismeretek, haladó marketing technikák, konverzióoptimalizálás, e-kereskedelmi jog és még hosszasan lehetne sorolni a különböző témákat.

Ezek alapján nyugodt szívvel ajánljuk az Ecommerce Expot mindenkinek, aki webáruház indítását tervezi, vagy aki a meglévő webshopját szeretné hatékonyabbá tenni.

A részletes tematikát és további tudnivalókat az alábbi weboldalon találja: www.ecomexpo.hu 

pcworld.hu

 
Tudomány - INFORMATIKA

Ne féljünk a felhőtől?

Ne féljünk a felhőtől?

A Microsoft, az Oracle és a nyít forrású közösség is a cloud-szolgáltatásokat tartják a következő nagy dolognak. A hibrid me...

Tudomány - INFORMATIKA

Hivatalosan is veszélyesek a régi Internet Explorerek

Hivatalosan is veszélyesek a régi Internet Explorerek

Kilenc februárban patchelt sérülékenység érinti a már nem támogatott verziókat.
A tavalyi év végén aránylag...

Tudomány - INFORMATIKA

Hamarosan nagyot nő a Firefox memóriaigénye

Hamarosan nagyot nő a Firefox memóriaigénye

A többszálas futtatás bekapcsolása emeli majd a foglalt RAM mennyiségét.
Az összes jelenlegi modern és népszerű böngésző k&ou...

Tudomány - INFORMATIKA

Jobban szeretjük a valódi könyveket

Jobban szeretjük a valódi könyveket

Egy felmérés szerint a legtöbben hanyagolják az e-könyv-olvasókat.
Miközben a világon minden digitálissá változik, addig &uac...

Oldal 6 / 15

Megjelent A Mi Otthonunk júniusi száma

amio 1906 cimlap 

Bővebben az Otthon rovatban

Média a médiában

02.ecs.mediacimlap02.fz.mediaringor ring01.kg.media01.orkeny.media04.mzmedia

A sajtót, a nyilvánosságot és a valódi sajtót egyre inkább háttérbe szorító közösségi platformokat vettük nagyító alá összeállításunkban. Mi a hír, mi a vélemény és hol szentség, azaz a hitelesség. Hihetünk-e még a médiának? Kinek, minek, hogyan, miért, mikor? Az újságnak, a tévének, a világhálónak, a közösségi oldalaknak? Erre kerestük a választ. A fotókra kattintva tallózhatnak cikkeink között.

Hányan olvasnak bennünket?

Oldalainkat 129 vendég böngészi

bav logo kicsi banner