Close

Győzelemre hangolva – Garamvölgyi Zoltán és Takács Antal nyerni megy az Italian Baja-ra

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
 
2018-ban a cél előtt estek el az olasz világkupa győzelemtől, januárban a Russian Baja első helyéről kellett kiállniuk a technika gonosz tréfája miatt. Garamvölgyi Zoltánék ezúttal semmit nem bíznak a véletlenre: feltett szándékuk törleszteni a sorsnak, ehhez pedig minden összeállni látszik a Yamaha Garilla Racing Team-nél.
 
A világkupa sikerre hajtó magyarok nagyon keményen gyúrtak a nívós olasz versenyre, minden tőlük telhetőt megtettek a megfelelő felkészülés érdekében:
 
„Az egész csapat nagyon keményen dolgozott a megmérettetésre, mind a technika, mind mi versenyzők maximálisan készen állunk. Én magam hónapok óta komoly edzésmunkában vagyok, amit a versenyhez közeledve még tovább fokoztam. A versenyautónk pedig még sosem volt ennyire egyben.” – kezd bele mondandójába Garamvölgyi Zoltán. A sportvezető-pilóta és társai sokat készültek az elmúlt időkben, a Yamaha Garilla YXZ RR versenygépen szinte mindent kicseréltek, átépítettek, leteszteltek és diagnosztizáltak. Ami fejlesztés elérhető volt, azt lényegében mind beépítették, ennek eredményeképp a járművüket a T-3-as kategória elitjébe várják – sőt, mi több, a győzelemért utaznak Olaszországba.
 
Szerdán indul a nagy kaland, ekkor kerekedik fel a tízfős magyar kontingens, hogy beteljesítse küldetését, ami bizony cseppet sem lesz sétagalopp:
 
„Pénteken a rajtceremónián lesz a hangsúly, az igazi verseny másnap kezdődik. Szombaton háromszor 90 km gyorsasági szakaszt kell teljesíteni, majd vasárnap kétszer 70 egységgel zárjuk az Italian Baja-t – bízom benne, hogy a pódiumon, annak is a legfelső fokán.” – adott betekintést a verseny menetébe és az esélyeikbe a Yamaha Garilla Racing Team pilótája. A körülményeket illetően minden rendben, nem kell különösebb devianciával számolni, de a heves esőzések miatt egészen biztosan sok vízzel találkoznak majd a magyarok. 
 
Garamvölgyi Zoltán és Takács Antal duója már jó párszor bebizonyította, hogy remek párost alkot, most ezt a fórt mindenképp eredményre akarják váltani a fiúk. A T-3-as kategória legtapasztaltabbjainak számító honfitársaink az Italian Baja legnagyobb mezőnyével néznek majd farkasszemet, rajtuk kívül 13 másik autó indul harcba ugyanabban a csoportban.
 
„Büszke vagyok rá, hogy ekkora mezőnyben állunk rajthoz. Noha az Italian Baja-n csupán negyven induló lesz, a mi kategóriánk nem panaszkodhat, igencsak sűrűn leszünk. A nevezési listát böngészve sok az ismerős, és az új arc is. Minden ellenfelünket maximálisan tiszteljük, de úgy gondolom, most már ki kell jönnie a lépésnek, és képesnek kell lennünk megnyerni a világkupa futamot. Egyben egészen biztos vagyok: a csapatunkon és rajtunk semmi sem múlik majd. Nem utolsósorban szeretném megköszönni minden támogatónknak, hogy lehetővé tették az indulásunkat, a Csapatnak és minket segítőnknek a bizalmat, a belénk fektetett munkát!” – zárt Garamvölgyi Zoli.
 
Forrás: Tóth Krisztián Márk / MAMS Tereprali
 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hozzászólások:
Shares
scroll to top