Ring Magazin

Szerda, 2019. Augusztus 21.
Szöveg mérete
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Címlap Tudomány Informatika Formálódó közösségek, társadalmak

Formálódó közösségek, társadalmak

E-mail Nyomtatás PDF

Microsoft küldhető
A Microsofté lesz a LinkedIn
    
A Microsoft megvásárolja a szakmai kapcsolatok ápolására szakosodott LinkedIn üzleti közösségi hálózatot a két cég hétfői közös közleménye szerint.
A fiatalok új közösségeket keresnek, és napjaink gyakorlata szerint ennek legegyszerűbb, -könyebb, és egyre célravezetőbb módja az internet. A folyamatosan alakuló, vagy már kialaíkult közösségi oldalak ideális helyei a barátkozásnak, ismerkedésnek, vagy gyakran a társkeresésnek is.
 
A Microsoft a 131,08 dolláros pénteki záró árfolyamhoz képest 49,5 százalékos felárat, 196 dollárt fizet a LinkedIn részvényeiért. A vételár alapján a LinkedIn piaci tőkeértéke 26,2 milliárd dollár. Az akvizíciót a Microsoft hitelfelvétellel finanszírozza. Az üzletet még 2016-ban lezárják.
A LinkedIn felügyelőbizottsága egyhangúlag támogatta az akvizíciót. Reid Garrett Hoffman társalapító, a LinkedIn elnöke is támogatásáról biztosította az üzletet, nyilatkozatában a cég "újraalapításának" nevezve azt.
A közlemény szerint az akvizíciót követően a LinkedIn megőrzi márkanevét, önállóságát és vállalati kultúráját. Vezérigazgatója az akvizíciót követően is Jeff Weiner marad.
A LinkedIn részvénye az amerikai tőzsdék hétfőn nyitása előtt a tőzsdén kívüli forgalomban 49 százalékkal erősödött.
A LinkedIn felhasználóinak a száma az idei első negyedévben 433 millióra emelkedett 414 millióról.

Forrás MTI 2016-06-13.

Mentés


(1 értékelés)
 

Megjelent A Mi Otthonunk júliusi száma

amio 201907 

Bővebben az Otthon rovatban

Média a médiában

02.ecs.mediacimlap02.fz.mediaringor ring01.kg.media01.orkeny.media04.mzmedia

A sajtót, a nyilvánosságot és a valódi sajtót egyre inkább háttérbe szorító közösségi platformokat vettük nagyító alá összeállításunkban. Mi a hír, mi a vélemény és hol szentség, azaz a hitelesség. Hihetünk-e még a médiának? Kinek, minek, hogyan, miért, mikor? Az újságnak, a tévének, a világhálónak, a közösségi oldalaknak? Erre kerestük a választ. A fotókra kattintva tallózhatnak cikkeink között.

Hányan olvasnak bennünket?

Oldalainkat 197 vendég böngészi

bav logo kicsi banner