Close

Cégek a Facebookon: a fő cél az ügyfélszerzés – infografika

A Facebookozó vállalkozásokat bosszantja, hogy egyre többet kell költeniük hirdetésekre, de a nagy többségük szerint még mindig megéri aktívan jelen lenni a közösségi oldalon.

Az InfoTandem heti infografikája.
 
A kisés középvállalkozások közül sokan kihasználják a Facebook-hirdetésekben rejlő lehetőségeket, az idén tavasszal már a háromnegyedest is meghaladta az ezzel élők arányaderül ki az RG Stúdió Kft. májusi kutatásból. A főként a Facebookon zajló, s mintegy kétszáz kkv, egyéni vállalkozó, illetve startup válaszait elemzőnem reprezentatívfelmérést immár harmadik alkalommal szervezték meg. 
Eredeti, teljes cikk:

Forrás: ado.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hozzászólások:
Shares
scroll to top