Close

A jogorvoslat elmaradt egy telefonszolgáltatónál

Jogorvoslatra lett volna szükség egy panaszos részére egy 2013 őszén már rendezett befizetéssel kapcsolatban a T-Mobil szolgáltatónál.
Hiába lett kifizetve az elmaradási hátralék az egyik behajtó cégnek, dokumentálva is lett, az összeg csupán 100.000 HUF volt, ugyanezzel a büntetéssel ugyanaz a szolgáltató megkereste a panaszost 2017 őszén egy másik behajtócégen keresztül. A cég információi szerint a panaszos 289.000 Huf-ot kellett még befizessen. A panaszos rendezte a számlát, mert jobbnak látta pereskedés helyett inkább újra befizetni, annak ellenére, hogy ez a  procedúra abszolút jogtalan a  telefontársaság részéről.
A panaszt bejelentő ügyfél bár megszüntette pusztán a telefonra vonatkozó előfizetését a szolgáltatónál még 2014-ben és átváltott feltöltő kártyás opcióra, 2017-ben nem tudta egyedül érvényesíteni jogait, annak ellénere sem, hogy nála volt az őt igazoló befizetésről szóló dokumentum.
Kérdés csak az, hogy ilyen esetben mire jogosult, hiszen duplán verték le rajta valaki más hátralékát, mivel feltöltő kártyásként évekig nem is használta a T-mobil által ajánlott előfizetést, és még a 2013-as ügyfélszolgálati valamint a behajtó cég tájékoztatása szerint járt el, mikor konkrétan arra a kérdésére: „Van-e még valami fizetnivalója” azt a választ kapta, hogy „Nem hölgyem, semmi.”
A jelenlegi tényállás az, hogy a panaszos tudni szeretné, jogában áll-e ennek a cégnek őt újra megbüntetni, vagy ezt még hányszor fogják a törvényre hivatkozva eljátszani vele? Érdemes-e ilyen ügyben beperelni a  céget, mennyi ideig tart, milyen mértékű a perköltség és mekkora kártérítésre jogosult?

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hozzászólások:
Shares
scroll to top